Maintenance a support

Podpora zo strany výrobcu je neodmysliteľnou súčasťou zaistenia technológie

V súčasnej dobe patrí maintenance a support k štandardným nástrojom, ako zabezpečiť hardvér proti poruchám a ako u softvérov získať nárok na nové verzie a zaručiť podporu supportného tímu výrobcu. Každý z našich partnerov, ktoré zastupujeme na miestnom trhu, poskytuje prostredníctvom našej spoločnosti svoju formu podpory, v niektorých prípadoch aj na viacerých kvalitatívnych úrovniach.

Našou úlohou je službu našich partnerov obchodne sprostredkovať a z časti aj technicky zabezpečiť. Nespornou výhodou nášho technického tímu je komunikácia v českom / slovenskom jazyku a znalosť miestneho prostredia. Vzhľadom k našim dlhoročným skúsenostiam sme schopní prevziať všetky servisné a supportné prípady zákazníka, zamerať sa na odstránenie porúch a navrhnúť opatrenia na vyriešenie problémov. Súčasne ponúkame vlastný tzv. ticket portál k evidencii a správe týchto prípadov.

V praxi

Česká televize, TV Nova, TV Barrandov, TV Prima, TA3, RTVS, TV Markíza, TV JOJ, SFU, ESIS PZ

Mohlo by vás zaujímať

Technologické poradenstvo

Efektívne návrhy konfigurácie a workflow

Technologická implementácia

Spoľahlivá inštalácia a integrácia

Individuálne a skupinové tréningy

Školenie podľa potrieb zákazníkov