Vizrt na svojom stánku na IBC 2018 predvádzal prevažne novinky vo Viz Engine. Tento renderovací systém umožňuje producentom vylepšiť grafiku až na kvalitu v HDR pri použití najnovších IP streamingových technológií.

Motion capture v reálnom čase a rozšírená realita

V priebehu The Big AR Show ukázal Vizrt najnovšie možnosti využitia rozšírenej reality. V tomto roku predstavili nástroj “bone and skin-based mesh deformation” a fotorealistické renderovanie, ktoré je poháňané vďaka Viz Engine. Importované môžu byť trojrozmerné modely s preddefinovanými animáciami, ale aj zábery vznikajúce živým pohybom a streamované do Viz Engine.

Rozšírená realita v športovom spravodajstve

Spoločne s Ncam Technologies a Unreal Engine predviedol Vizrt najnovšiu verziu NcamAR pre Unreal Engine 4 integrovanú s Viz Engine. Táto nová architektúra umožňuje zákazníkom Vizrtu kombinovať  texty a grafiku  založenú na šablonách s hernými nástrojmi Unreal Engine a zaistiť si tak efektívnejšiu live produkciu.

 

 

HDR workflow

Vďaka pokročilému farebnému podaniu sa HDR stáva veľmi obľúbené vo filmových produkciách, pri živých koncertoch i športových zápasoch. Vizrt vyvinul a implementoval HDR do Viz Engine a podporuje HLG a PQ HDR formáty. Na IBC ukázali tiež plne kompatibilný formát S-Log3 HDR vyvinutý spoločnosťou SONY. Ide  o vysoko kvalitný digitálny proces účinný pre radu postprodukčných pracovných postupov.

Podpora IP

Stredobodom pre IP workflow je Viz Engine, ktorý zaisťuje renderovanie grafiky, prehrávanie klipov, audio, kľúčovanie a DVE. Na IBC predstavil Vizrt pokroky vo svojom produktovom portfóliu pre SMPTE 2110 produkcie a iné distribučne prostredie založené na IP. Celý systém spoločnostiam jednoducho umožňuje prejsť na rýchlo sa vyvíjajúce IP štandardy.

 

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

three × 2 =